Tuesday 19 April 2011

Prolog : Kalaulah saya ada blog...(^_^)

Kalaulah saya ada blog...
       Mula-mula sekali, saya akan perkenalkan diri saya ini. Hai! Saya Afza Afreeda Annuar. Berumur xx tahun & sangat suka melukis. Mengapa saya tiba-tiba terfikir nak wujudkan satu blog? Begini ceritanya :
 
       Beberapa hari ni, hidup seperti agak sunyi. Mungkin kerana sekarang adalah waktu cuti dan saya duduk berseorangan di kolej kediaman tanpa adanya kebisingan yang biasa dikeluarkan oleh rakan-rakan(o_o)". Apa pun, Allah SWT dah kurniakan nikmat lapang kepada saya dan saya harus nikmati ia dengan sebaiknya. 
      Jadi, pada suatu malam yang sunyi, saya terfikir untuk membuka sebuah blog. Tapi, bila dah ada blog, nak tulis apa ye? Saya bukanlah seorang yang pandai meluahkan perasaan melalui penulisan. Mungkin saya boleh masukkan lukisan. Tapi saya yakin- Bila dah mula menulis,tak boleh berhenti pula.  Akan tetapi, bila dah berhenti, susah nak bermula semula
      Setelah berfikir selama 5 minit (aje?), saya pun membuka blog ini(^_^)v.. Beginilah ceritanya (Sebenarnya takde apa-apa cerita pun..hee). Saya dijangka ada masa lapang selama tiga minggu dan dalam masa ini, saya akan cuba untuk penuhkan blog ini. 
       Cabaran tiga minggu kini bermula dan harap ada yang sudi melawat!



0 comments:

Post a Comment

Click Here!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...